Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal


Kaat
Feestzaal gezocht in de Kempen
helaba, hier verschijnen wel meerdere vragen met deze hulpkreet, hopelijk krijg ik ook wat respons. Wij trouwen volgend jaar in september en zoeken een zaal waar we kunnen feesten (dansfeest), voorzien is van een traiteur (niet zo noodzakelijk) maar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-12-2005 0:04:00

Ilse
Feestzaal Molenhof - Dansvloer ?
Wij zouden graag trouwen in Het Molenhof op de Rodeberg in Westouter. We willen zo'n 180 mensen uitnodigen (tot maximum 200), maar vrezen dat de zaal en / of de dansvloer eventueel iets te klein is in die zaal. Heeft hier iemand ervaringen mee? Alle ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-12-2005 20:25:24

Daisy
Acaciahof
Hallo,ik ben zaterdag gaan kijken voor een zaal, we zijn op twee plaatsen geweest. Nu willen we nog naar een paar andere zalen gaan kijken om te vergelijken. Heeft er iemand van jullie ervaring met Acaciahof in Overpelt??groetjes, Daisy 7/7/2007
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-12-2005 11:16:46

Marie
kasteel van Wurfeld
Hallo iedereen,ben op zoek nr een feestzaal in Noord-Limburg. Heeft iemand ervaring met het Kasteel van Wurfeld in Maaseik?gr.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-12-2005 16:21:40

ellen
zaal outfort in hoboken
Hallo, we hadden vandaag een afspraak bij zaal outfort in hoboken. We waren echt onder de druk van de zaal en de omgeving. Vooraleer we een beslissing gaan nemen had ik graag ervaringen van jullie gehoord. Misschien hebben jullie zelf daar jullie fee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-12-2005 14:50:01

Daisy
feestzaal??
Hallo,kan er mij iemand mooie feestzalen aanbevelen??? Ik ben van Maasmechelen, Limburg. Het hoeft nioet heel dichtbij te zijn.Ik was al op de site van Bart Claes in Diepenbeek gaan kijken, dat leek me wel heel mooi te zijn.Alvast bedankt voor jullie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 1-12-2005 13:27:53

Karen
godshuis in Sint-Laureins
Hallo, ik trouw 16.09.2006 in het godshuis in Sint-Laureins. Heeft er iemand ervaring met deze feestzaal? Wij twijfelen nog over de catering - ofwel MDV of Belgocatering of Maison Vandamme... alvast bedankt, karen
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 29-11-2005 13:31:45

vanessa
Salons Mimosa in Eeklo
Hallo,Mijn vriend vroeg mij vorige week ten huwelijk en wij zouden in 2007 trouwen! Nu zijn wij al volop aant zoeken naar een feestzaal! Heeft iemand ervaring met salons mimosa in eeklo???Graag enkele reacties (positief als negatief!!)Dank uGroeten V...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-11-2005 9:37:54

Philip
feestzaal in limburg
heeft er iemand ervaring met volgende feestzallen: bevershof te bilzenborgerhoff te hoeseltBart Claes te diepenbeekNH hotel te genkgraag jullie meninggroetjes Philip en kim
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-11-2005 14:35:21

marissa
Passade of Salons de Romree
Wij gaan voor ons trouwfeest kiezen tussen zaal Passade in Mechelen of Salons de Romree in Grimbergen. In Mechelen gaat het nog zaterdag en in grimbergen vrijdags. Het zal midden augustus worden. Heeft er iemand ervaring met een van deze 2 zalen of m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-11-2005 14:18:24

Tine
Feestzaal Scala
Hallo,Wij trouwen over ongeveer een jaartje en zijn nu volop zalen aan het bezoeken. Gisteren zijn we langs geweest bij Scala in Beveren, en dat leek ons een heel leuke zaal. Zijn er mensen die hun feest ook daar hebben gedaan? Hoeveel personen kunne...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-11-2005 17:23:29

Ine
Het Lindenhof
Is er iemand die referenties kan geven over feestzaal het Lindenhof in Baal? Ik heb het dan vooral over de verzorging van het feest en het eten. Wij vinden de zaal in alle geval al geschikt voor ons feest, maar we hebben nog niemand gevonden die er o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-11-2005 13:46:55

Veerle
Auberge du Pecheur
Hey! Heeft er iemand ervaring met feestzaal Auberge du Pecheur in Sint-Martens-Latem? Ik kan daar eigenlijk weinig info over vinden. Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 19-11-2005 10:26:37

Saar
Heeft iemand ervaring met feestzaal CHALET DE MAALTE? Ik zoek dringend referenties!!
Hallo,heeft er iemand ervaring met feestzaal Chalet De Maalte te Sint-Denijs Westrem? Ik zou graag enkele referenties hebben over die zaal... Misschien in jullie omgeving al ooit eens iemand naar een feest geweest?Alvast bedankt voor jullie hulp!Saar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-11-2005 9:48:36

Veroniek
kinderen
Hallo wij trouwen op 24juni2006 en hebben zelf 2kinderen met autisme.Kan iemand ons een festzaal aanraden die interessant is voor kinderen vb met mogelijkheid om tv te kijken en liefst met een tuin.Omgeving Harelbeke.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 17-11-2005 8:25:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info